تنها امید زندگیم لیلیاتنها امید زندگیم لیلیا، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره

lilia my little angel

.......

1391/10/11 0:29
نویسنده : خورشید
495 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

عشق کوچولوی من چند روزه اسهال شدی هیچیم نمی خوری 2تا دندون کوچولوی نیشتم در اومده فکر کنم واسه همونه.

عروسک من خیلی ماه شدی خیلی بابا متین واسم یه ماشین خرید که با شما راحت بریم اینور اونور دستش درد نکنه واسه شمام یه صندلی ماشین خوشگل بابا جون هدیه گرفت دستش درد نکنه.

بابا مجتبی هم از دبی برات یه پالتو خوشگل فرستاده وای خیلی ملوسه دستش درد نکنه عمه بیتا هم یه بوت خوشگل برات اورده دست همشون درد نکنه.

من برات 2 تا کلاه خوشگل بافتم خیلی دوستشون داری اینم عکساشکلاهکلاهliliya

لیلیای من عاشقه رژ لبه اینجا رژ زده

liliya

دخترم عاشقه پیشیه کلی پیشیارو ناز می کنه و می چلونتشون

liliyaliliya

اینم چندتا عکس از خنده های خوشگل لیلیا با اون دندونای موشیش

liliyaLILIYALILIYA

یه موضوعی که خیلی ناراحتم می کنه اینه که چند وقته قطره هاتو که بهت می دم 10 دقیقه بعدش بالا میاری جیگرم خون میشه فردا با مامان میتا  میبریمت دکتر تا خیالمون راحت بشه بعد میام در مورد بقیه شیرین کاریات می نویسم

شبت بخیر عشق کوچولوی من.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان وندا
11 دی 91 1:36
سلاااااااام عزیز نازم......می بوسمت هزارتا نازنینم خورشید جونم شارژ نتم تمام شده بود و میخواستم از 2020 بگیرم طول کشید.....بوس برا خودت
مامان تنها
12 دی 91 16:01
من قربون این دخمل جیگر بشم که روز به روزم خدایی تو دل بروتر میشی لیلیا جونم پالتو و بوت و کلاهای خوشگلت مبارک ایشاالله با شادی از همشون استفاده کنی دست مامان خورشیدم درد نکنه که انقد هنرمنده با این کلاهای خوشملی که بافته خورشید جون ماشین نو هم مبارک ایشاالله که چرخاش براتون بچرخه صندلی ماشین دخملمون مبارک حسابی کادو گرفتی دخمل طلاها
amme maryam
13 دی 91 10:42
ey vay fadat besham nini ba oon dandoonaye mooshit khoshgelam.....to ro khoda zoodi biyayn inja man kolli barat chiz kharidammmmmm....love loveee...
Sepi mami parmin
17 دی 91 22:14
مباركتو باشه دستشون درد نكنه ماماني هنرمند ماشين شما هم مبارك الهي به سلامتي سوار شين و با ليليا برين دور دورdor dor
اتنا مامان روشا یدونه
19 دی 91 15:05
دست همه بابت کادوی های خوشگلشون به لیلیا جون درد نکنه دست مامانی هنرمند هم درد نکنه دست لیلیا جون هم بابات نخوردن داروهاش درد نکنه خلاصه دست ما هم که نظرم دادیم درد نکنه
مامان حسنا
24 دی 91 10:59
سلام عزیزم ماشالا چه دخملی نازی داری خدا حفظش کنه عزیزم خوشحال میشم به وب دختر منم سربزنی
مامان مریم
27 دی 91 16:23
سلام لیلیای خوشگلم...خیلی جالبه که تو و مهتاب من فقط 2روز با هم اختلاف سن دارین به منم سر بزن...
مامان میعاد
8 اسفند 91 13:16
چه کلاه های خوشگلی